TERMENI SI CONDITII

www.toner-box.ro

Retur produse

Produsele comandate online pe www.toner-box.ropot fi returnate in maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestora, fara vreun motiv special. Dreptul cumpărătorului de a returna un produs cumpărat se aplică doar persoanelor fizice, în cazul achizițiilor de la persoane juridice și doar pentru contractele încheiate la distanță. Dacă perioada de reflecție expiră într-o zi nelucrătoare, termenul este prelungit până la următoarea zi lucrătoare.

Conditii retur si procedura necesara

Produsele pot fi returnate, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara invocarea vreunui motiv special. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Pentru a returna un produs este necesar sa ne informati expres cu privire la decizia de returnare a produsului. Nu este suficient doar să fie trimise produsele înapoi. Completati formularul online de pe site, urmand a fi contactat de un operator in maxim 24h. Daca raspunsul nostru va intarzia, termenul de retur va fi prelungit exact cu numarul de ore ce depasesc cele 24h.

Exceptii de la retur

  • produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar;

  • suporturi de date sigilate, precum DVD-urile, pe care le-ați desigilat după primire;

  • conținutul digital, dacă ați început descărcarea sau vizualizarea în streaming.

Returnarea banilor

Furnizorul va inapoia suma cuvenita in cel mult 14 de zile de la data intocmirii Procesului-verbal de receptie a produsului. Suma inapoiata si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, șocuri, murdarie, utilizare inadecvata, urme de umezeala etc.

Rambursarea nu va include taxa initiala de expediere achitata la efectuarea comenzii. Atat in cazul unei livrari standard, cat si in situatia unei livrari non-standard (expres) clientul va suporta toate costurile aferente. De asemenea, returul produsului va fi suportat de clientul care doreste returul. Valoarea returului va fi comunicata odata cu Procesul-verbal de receptie a produsului.

Procedura de rezolvare a garantiei

Cand intampinati o situatie de garantie contactati imediat Serviciul de Relatii cu Clientii la nr. Tel. de pe site, in cele mai multe cazuri reusim sa rezolvam situatia telefonic. Magazinul nostru respecta garantia legala de conformitate art. 4 – pct. 1 lit. e din OUG 34/2014 si art. 5-14 din Lege nr. 449/2003.

Garantia se acorda la sediul firmei din Alba Iulia, jud. Alba. Taxele de transport ale produselor in garantie se achita de catre client pentru transportul produsului de la client la Necsys SRL, iar Necsys SRL acopera costul de retur a garantiei. Exceptie de la aceasta regula o reprezinta produsele care au suferit accidente in timpul transportului, pentru acestea Necsys SRL acopera costurile de transport si inlocuieste produsul.

Conditii de garantie

Toate produsele comercializate de catre www.toner-box.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Astfel, in functie de gradul de calitate, produsele Necsys beneficiaza de termenul de garantie specificat in Certificatul de garantie.

Conditii de garantie & post-garantie se asigura pe baza certificatului de garantie in original, in conformitate cu prevederile O.G. 21/92 si legea 449/2003 aflate in vigoare si cu procedurile si conditiile specificate pe acest certificat. Garantia se refera la schimbarea sau repararea gratuita a defectelor hardware. In cazul in care situatia intalnita este una software, va putem oferi suport tehnic.

Garantia produsului se anuleaza daca: indepartati eticheta cu numarul de serie al produsului, faceti modificari asupra produsului, fortati depasirea parametrilor produselor, faceti modificari hardware asupra sistemului sau inlaturati sigiliul aplicat de firma.

Garantia nu se acorda pentru urmatoarele situatii: pentru produsele consumabile si produsele care, in opinia specialistilor nostri motivata in scris, s-au defectat datorita instalarii improprii, manipularii necorespunzatoare, defecte provocate in urma utilizarii improprii, accidentelor de transport (fiind responsabilitatea totala a transportatorului), folosirii neconforme sau ca urmare a unor socuri electrice suferite.

Nu se acorda garantie pentru defecte, imperfectiuni fizice si defecte provocate de factori externi. Nu se acorda garantie pentru niciun produs ce prezinta corpuri straine, bucati de mediu de scriere sparte in interiorul aparatului, contacte lipsa sau urme de arsuri. De asemenea se va refuza receptia in vederea asigurarii garantiei pentru acele produse care nu au etichetele sau sigiliile de garantie intacte si produse la care seriile de identitate nu corespund cu cele de pe certificatul de garantie.

ATENTIE ! In cazul obiectelor electronice garantia implica doar functionabilitatea HARDWARE a produsului. Pentru instalari software, configurari software, recuperare date, intretinere echipament de calcul, manopera reparatie, va rugam sa ne apelati pentru suport telefonic.

Pentru a va putea prelua produsul in conditiile de garantie este necesar sa prezentati factura de achitizie a produsului sau certificatul de garantie aferent in original care sa ateste perioada de garantie. Dumneavoastra sunteti unicul posesor al acestor documente, iar fara acestea produsul NU va putea fi preluat in garantie, il vom putea prelua doar pentru reparatie, CONTRA COST.

Preluarea produsului se face in ambalajul, cu documentatia tehnica si toate accesoriile cu care produsul a fost achizitionat.

Indiferent de componenta defecta a produsului, cumparatorul preda in garantie ansamblul specificat in certificatul de garantie. Lipsa unui document, ambalaj sau accesoriu atrage imposibilitatea noastra de a prelua produsul in garantie.